Assemblea Social Guinardó-Can Baró
Barcelona, Barri
Comunicat sobre subvencions d’APASSOS

En la reunió de l’Assemblea social Guinardó-Can Baró del dimarts 28 de març de 2017, Assemblea Social Guinardó - Can Baróse’ns va informar que l’Associació APASSOS (Acció i Participació Social i Sostenible), havia presentat dues sol·licituds de subvencions, en les quals hi constava que aquesta assemblea havía donat suport com a col·laboradora:

• 1ª fira del Mercat Solidari i Consum Responsable del Guinardó-Can Baró «Arrela´t amb la comunitat»
  • Punt d’ informació d’economia cooperativa social i sostenible i mapatge de comerç de proximitat i d’ESS del Guinardó: territori cooperatiu i socialment responsable.

Com a assemblea no s’han debatut mai aquests projectes i per tant demanem que es retirin aquestes sol·licituds, ja que han estat presentades en nom de l’Assemblea, sense tenir en compte la seva opinió.

L’Assemblea sempre debat les propostes que se li presenten i acorda el seu suport si s’escau.

També demanem que en el futur es porti a l’Assemblea qualsevol tema que impliqui la nostra col·laboració i/o suport, per tal de debatre-ho i arribar a un consens, com hem fet sempre.

Assemblea Social Guinardó-Can Baró

Barcelona, a 2 de maig de 2017

Aquesta entrada ha esta publicada en Barcelona, Barri. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.